Sunday, September 20, 2015

講師の紹介

Hello, my name is Sven. I arrived in Japan in July, and I’m currently living in Fukuoka. In the future I also want to travel through Japan and experience Japan first hand. My hobbies are drawing, meeting up with friends, and reading manga. My favorite manga is Naruto. I also enjoy listening to Japanese music. It will be a pleasure for me to teach you.

I look forward to meet you.
こんにちは。私の名前はスヴェンです。私は7月に日本に来ました。現在は福岡市に住んでいます。将来は日本中を旅して、日本を直に体験したいです。私の趣味は絵を描く事と友達と遊ぶ事とマンガを読む事です。私が一番好きなマンガはナルトです。私は日本の音楽を聞くのも好きです。


英語を教えるのを楽しみにしています。

No comments:

Post a Comment